2010. március 26., péntek

#11 Megújuló óvodák FRISSÍTVE

Na ez a címoldal kicsit olyan nekem, mint a Lucy in the Sky with diamonds című nagyszerű szám a Beatles-nek. Elengedtem magam egy kicsit. Vicces volt egyébként, mert ahhoz, hogy a képet meg lehessen csinálni szükségem volt egy fotóra, egy homokvárról. Méghozzá egy olyanról, amibe be lehet illeszteni a hold utcai ovit, ahova egyébként én is jártam.
Nem volt hát mese! A homokvárépítés olyan mint a biciklizés. Nem lehet elfelejteni. Pillanatok alatt előjöttek régi mesterségem emlékei és egy egészen jó várat sikerült összehoznom! Ha annyira nem is vagyok rá büszke mint a címoldalra, azért elégedetten dőltem hátra.
Ennyit arról, hogy a felnőttség felé közeledve az ember nem tudja élvezni az ilyen apróságokat. Apropó! A nagy komoly felnőttek nem akarnak néha napján várat építeni és labdázni egymással, csak úgy jóérzésből? Játszótér felnőtteknek esetleg? Biztos vagyok benne, hogy jót tenne minden rendszerváltás terhe alatt meggyengül idegrendszerű embernek! Örültem!

Nincsenek megjegyzések: